close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נקודות חובה בטיול ליער השחור בגרמניה

מערכת שורשטז שבט, תשעח01/02/2018

כל טיול ליער השחור בגרמניה יהיה חוויה יוצאת דופן. הנופים לבדם מספיקים בכדי ליצר אווירה שתשאיר אתכם מהופנטים ועם טעם של עוד

תגיות:
כל טיול ליער השחור בגרמניה יהיה חוויה יוצאת דופן. הנופים לבדם מספיקים בכדי ליצר אווירה שתשאיר אתכם מהופנטים ועם טעם של עוד. העצים, המים הרבים, והכול בנוחות שרק הגרמנים יודעים לייצר בלי לפגוע בתחושת הנוף הטבעי, ובהרמוניה עם היער.
מאות אלפי תיירים מגלים כל שנה את האטרקציות המרכזיות ביער השחור בגרמניה. טיול מתוכנן היטב יבטיח לכם שלא תפספסו דבר מהאטרקציות החשובות של האזור, ותיהנו מהחופשה המושלמת בלי חרטות, עד השיבה הביתה לישראל, מלאים בחוויות ובהשראה, באנרגיה מחודשת ליום-יום, כראוי וכמתבקש מחופשה איכותית.

רשימת נקודות החובה לכל טיול ביער השחור בגרמניה:
מגלשות ההרים של טודנאו (Hasenhorn Coaster) - באמת חוויה יוצאת דופן. 3 ק"מ של מגלשות הרים מפותלות ומסועפות שמשלבות בין הזדמנויות איטיות לצפות בנוף לבין אקשן סוחף ומציף שמעיף אתכם לגבהים של התרגשות שישאירו גם את שועל הקרבות הוותיק ביותר עם טעם של אדרנלין על הלשון. שימו לב שהמקום פתוח בשעות משתנות וסגור במזג אוויר קשה.
מפלי הריין (Rheinfall) - מאטרקציה עשויה-ידי-אדם נגיע למחצב טבעי ומרגש - המפלים המישוריים הגדולים ביותר ביבשת אירופה, עם זרם כה עז עד כי דגים לא מצליחים לשחות כנגדו, וחייהם נמשכים לאורכו עם כיוון הזרם. ספינות נהר, עיירות ציוריות, טיולים רגליים, בכל דרך אפשרית כדאי להגיע לאזור זה ולהתפעל מאחת הנקודות היפות באירופה, ובלי ספק אחת המרשימות בכל טיול ליער השחור בגרמניה.

אי הפרחים מאינאו (Mainau) - בתוך אגם קונסטנץ היפהפה, שהוא בפני עצמו תופעת טבע שדורשת ביקור, שוכן אי קצת יותר קטן מחצי קמ"ר שהגישה אליו היא להולכי רגל בלבד, ונעשית דרך סירה או גשר. מעבר להיותו אי שמור היטב עם טבע מוגן ויפהפה, תמצאו בו מספר מבנים בודדים, הכוללים בין היתר חממת פרפרים וחממת צמחים טרופיים, ומגורים לבעליו של האי, בטירה מרשימה שמתאימה לאצולה האירופאית של פעם.

כרטיס היער השחור
מי שרוצה להגיע לכל אטרקציות החובה ביער השחור שבגרמניה יעשה צעד נבון באם ירכוש לעצמו את כרטיס היער השחור. כיאה לגרמנים, וכיאה לאזור תיירותי רציני, התאגדו כל מפעילי התיירות ויצרו כרטיס אחד שמהווה שער כניסה למרחבים התיירותיים השונים שברחבי היער וסביבתו, אזור שניזון בעיקר מכספי תיירים.
מצד אחד הכרטיס מאפשר למקומיים מעקב מסוים וידיעה כי הם מקבלים סכום מסוים של כסף, וכך גם ביטחון כלכלי כל שנה, ומנגד, לנו, לטיילים, יש הזדמנות לחסוך כסף, ולהשתמש בכרטיס אחד שגם נותן לנו הצצה לרשימה של אטרקציות איכותיות ודואג שלא נפספס דבר. בכל זאת, הרי כבר שילמנו...
מטיילים רבי ניסיון וידע, גם בעולם התיירות הבין-לאומי, ובעיקר בטיולים ליער השחור ולגרמניה, מגבים את הכרטיס, ושלא כמו מספר כרטיסים אחרים כמו כרטיסי מוזיאונים שונים, דווקא כרטיס היער השחור נותן מענה אמיתי ונחוץ, חוסך כסף, ומייצר מצב נוח לתייר והטייל שמעוניינים לראות את האטרקציות המרכזיות שביער השחור וסביבתו המיידית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה